חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחיי החברה של חברת הייבוב: קבלו את חגיגות יום ההולדת ויום הספורט השנתי

לאחרונה ציינה חברת הייבוב שני מאורעות חשובים: חגיגות יום הולדת 6, וכן טורניר יום הספורט השנתי. הייבוב, אשר שמה לנגד עיניה דגש רחב על תנאי העבודה בחברה, מראה לנו בכל פעילות מחדש כמה כדאי לעבוד תחת שורותיה.

חגיגות יום הולדת 6 עם ענקי הרוקנרול והמוזיקאים 

במסגרת חגיגות יום הולדת 6, חגגה הייבוב באמצעות אירוע מרשים בו הופיעו ענקי הרוקנרול והמוזיקאים פורטיס, סחרוף ומוקי. ההופעה של השלושה הייתה בלתי נשכחת, הרעידה את האולם והעיפה את ציפיות הקהל מעל ומעבר לכל דמיון. בנוסף, לקחו באירוע המרשים חלק גם להקת 'The Bobband', אשר מורכבת הכישרונות המוזיקליים של החברה, IN HOUSE. 

העובדים והעובדות של הייבוב כמובן נהנו מכל רגע, החוויה הייתה עוצרת נשימה ומרגשת במיוחד, והתגובות החמות לא איחרו להגיע: ״היה אירוע מעולה! כיף לראות איך החברה גדלה – מלא אנשים שעוד לא יצא לי להכיר ובמיוחד אחרי תקופה של קורונה- זה עוד יותר כיף להיפגש ולהנות יחד.האווירה הייתה מעולה, אוכל טוב מדהים ומוזיקה שווה. שרק נמשיך לגדול וליהנות יחד באירועים כאלה.״  כך כתבה אורטל, מנהלת תיקי לקוחות אצלנו בהייבוב.

ובמסגרת האירוע השני, חווית כדורסל יוצאת דופן: הייטק VS סטרטאפ. עובדי חברות ההייטק והטכנולוגיה משני הצדדים יצאו מהמשרדים, והגיעו לחגוג חוויה בלתי נשכחת של ספורט וכיף. אלו עלו  על מגרש הכדורסל בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב. בתום יום כיף ומהנה של ספורט וגיבוש מחלקתי, הגיעה למקום הראשון בליגת ההייטק קבוצת התעשייה האווירית, ואל המקום השני והמכובד הגיעה חברת מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח.

ללא ספק החבר'ה של הייבוב יודעים לעשות זאת כראוי. הייבוב כחברת הסטרטאפ המצליחה שמה את היחס כלפי העובדים בראש מעייניה ונותנת דגש רחב על כך בכל פעילות מחדש.