חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה היתרונות של לחצן מצוקה?

לחצן מצוקה הוא מערכת המאפשרת לאנשים לפנות לשירותי חירום במקרה חירום. הדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא שכפתורים אלה אינם מתחברים ישירות לשירותי חירום. הכפתור שולח התראה לתחנה מרכזית ואז היא מועברת לרשויות המתאימות. זה אומר שיש עיכוב קצר מאוד מרגע הלחיצה על הכפתור ועד שמגיעה עזרה.

כפתורים אלו קלים לשימוש, אך לרוב אינם בשימוש כאשר הם צריכים להיות בהם מכיוון שאנשים אינם יודעים כיצד הם פועלים או שמעולם לא אמרו להם עליהם. לחצנים אלה יכולים להציל חיים על ידי התראה לקציני אכיפת החוק או צוות רפואי כאשר מישהו זקוק לעזרה.

האדם יכול ללבוש אותו או לשים אותו במקום בו ניתן למצוא אותו בקלות. הכפתור מופעל בדרך כלל על ידי לחיצה או ניעור שלו. מי שצריך עזרה לא יצטרך לזכור מה לעשות, הוא רק צריך ללחוץ על הכפתור ולחכות לסיוע.

מה כדאי לקחת בחשבון בעת רכישת לחצן מצוקה?

ישנם גורמים רבים שכדאי לקחת בחשבון לפני רכישת לחצן מצוקה. הראשון הוא המחיר. המחיר של לחצני מצוקה אלו יכול לנוע בין כמה שקלים לכמה מאות שקלים.

השני הוא סוג הלחצן שאתה מחפש. ישנם סוגים שונים של לחצנים הנותנים מענה לצרכים של אנשים שונים, כגון אזעקת פאניקה, התראה רפואית או אזעקת בטיחות אישית.

שלישית היא האחריות ואפשרויות שירות הלקוחות הזמינות עם החברה המוכרת אותו. חלק מהחברות מציעות אחריות לכל החיים בעוד שאחרות מציעות אחריות לשנה אחת בלבד וחלקן אינן מציעות בכלל. שירות הלקוחות משתנה גם כן – לחלק מהחברות יש תמיכה בצ'אט חי 24/7 בעוד שלאחרות יש תמיכה טלפונית רק בשעות העבודה ותמיכה בדוא"ל לאחר. לעוד פרטים על לחצן מצוקה של מיי דוקטור כנסו לאתר