חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהי מברשת איפור וכיצד היא פועלת?

מברשות איפור הן כלים המשמשים להנחת איפור על הפנים. הן מגיעות במגוון צורות, גדלים וחומרים. לעתים קרובות הם עשויות משיער של בעלי חיים, מסיבים סינתטיים או שניהם. ניתן להשתמש במברשות עם אבקות, נוזלים או קרמים.

ישנם סוגים רבים ושונים של מברשות זמינות בשוק כיום, אך לכולן יש דבר אחד במשותף: הן מקלים עלינו את היישום.

אם את מחפשת את מברשת האיפור המושלמת, אז זה המדריך בשבילך. יש הרבה אפשרויות לבחירה, אבל אל תדאג עשינו את כל המחקר בשבילך. אנו נספק לך חוות דעת והמלצות על סוגים שונים של מברשות כדי שתוכל למצוא את המושלמת שמתאימה לצרכים שלך.

אמנם ישנם סוגים רבים ושונים של מברשות, אך ניתן לסווג אותן לשלוש קבוצות עיקריות: מברשות פנים, מברשות עיניים ומברשות שפתיים.

ישנם סוגים שונים של מברשות איפור המשרתות מטרות שונות. סוג המברשת הנפוץ ביותר הוא מברשת הבסיס. סוג זה של מברשת משמש להנחת בסיס, פודרה וסומק על העור. הם מגיעים בצורות וגדלים שונים.

סוג נוסף של מברשת הוא מברשת הצלליות שמגיעה בצורות וגדלים רבים וכן במרקמים (למשל, שיער טבעי או סינטטי). מברשות אלו משמשות להנחת צללית על העפעף או למזג אותה עם ספוג או אצבע מיזוג לאפקט רך יותר.

לבסוף, ישנן מברשות שפתיים שניתן להשתמש בהן כדי למרוח צבע שפתיים על גבי השפתון למראה אינטנסיבי יותר או ליצירת שיפוע.

חמישה שלבים לשימוש נכון במברשת איפור

  1. יש למרוח את המוצר על ידך תחילה לפני מריחתו על הפנים שלך 
  2. מומלץ לסלק עודפי מוצר מהזיפים לפני מריחתו על העור שלך 
  3. כדאי להשתמש במשיכות עדינות בתנועות סיבוביות עם המברשת על העור שלך 
  4. למרוח בעזרת מגע קל בעת מיזוג מוצרים יחד באזור הפנים והצוואר שלך 
  5. לנקות את המברשת שלך לאחר כל אחד מהשלבים

לסיכום, מברשת האיפור היא אחד הכלים החשובים ביותר אצל מאפרת או מי שמתאפרת ולכן לא כדאי להתפשר על איכות מברשת איפור ואופן השימוש בה. למברשות איפור של בובי בראון לחצי כאן.