חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לפני שאת בוחרת שמלת כלה הכירי את סטודיו קלייר

ככל שעוברות השנים מצטרפים עוד ועוד סטודיואים לשמלות כלה אל ההיצע הקיים. היות ועשרות אלפי זוגות מתחתנים במדינת ישראל מדי שנה, הסטודיואים עובדים לילות כימים על מנת לספק קולקציות מרשימות של שמלות, שיעמדו בקריטריונים של איכות, מקצועיות, יצירתיות, זמינות וכמובן גם בקריטריון המחיר. רגע לפני שאת יוצאת לחיפוש אחר השמלה האידיאלית ביותר עבורך, אנחנו רוצים להכיר לך את סטודיו קלייר – סטודיו לשמלות כלה שמביא איתו את כל היתרונות שאת יכולה לחשוב עליהם.

סטודיו קלייר – נתחיל במחיר

מחיר שמלת הכלה הוא אחד הפרמטרים הכי חשובים שיש. באירוע כל כך יקר טוב לדעת שקיים סטודיו שמוזיל עלויות ולא גורם לך להשקיע עשרות אלפי שקלים בשמלת הכלה שלך, וזה בדיוק מה שסטודיו קלייר עושים.

כל שמלת כלה בסטודיו קלייר מחירה מגיע עד 3,900 ש"ח בלבד. המחיר כולל תפירה אישית לאחר מדידות ראשוניות, בבחירה מתוך קולקציית שמלות קיימת. כמובן שכשהשמלה מגיעה את יכולה לעשות בה עוד שינויים, כך שביום החתונה היא תוכל לשבת עלייך בצורה המדויקת והמחמיאה ביותר.

יחס ושירות במקום הראשון

בסטודיו קלייר מקפידים בראש ובראשונה על היחס והשירות שניתנים לך. כל כלה שנכנסת לסטודיו קלייר מתקבלת בחיוך רחב ובחיבוק, ומיד מופנית לחדרי ההלבשה לתחילת העבודה. ביחד עם סבלנות, אדיבות ומענה על כל שאלה – את עומדת לקבל חוויה מדהימה שתישאר איתך לנצח.

המיקום של סטודיו קלייר

סטודיו קלייר ממוקם בכפר סבא שבאיזור השרון. מכאן ניתן להבין שקל ופשוט להגיע אל הסטודיו מכל חלקי הארץ, ואם תוסיפי לכך את העובדה שבמקום נמצא חניון ייעודי לכלות הסטודיו – מדובר על הדיל המושלם ביותר עבורך. צרי קשר עם הסטודיו והגיעי אליו בקרוב למדידות!