חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם ניתן להשתמש ברחפן עם מצלמה גם בלי רישיון לרחפן?

רחפן עם מצלמה הפך בשנים האחרונות לאחד המוצרים הכי בולטים ומוכרים בשוק. יותר ויותר אנשים מוצאים את עצמם נכנסים לעולם הרחפנים ומתעניינים בו, זאת בשל מגוון רחב של סיבות – החל מתחביב ופנאי ועד למקצועיות ועיסוק מסחרי. היום אנחנו רוצים לבדוק ביחד איתכם האם ניתן להשתמש ברחפן עם מצלמה גם בלי רישיון לרחפן, ולגלות לכם סודות שלא בטוח שידעתם קודם לכן. מוכנים? קדימה – אנחנו יוצאים לדרך עם כל הפרטים המעניינים.

רחפן עם מצלמה – השימוש בו תלוי בצורך

אז באופן כללי נפתח ונגיד שרחפן עם מצלמה הוא מוצר שכל אחד ואחת מכם יכולים לקנות בקלות, בין אם אתם מחזיקים ברישיון לרחפן ובין אם לא. כמובן שאתם גם יכולים להשתמש בו לאחר הקנייה, אולם כאן בדיוק העניין מתחיל להסתעף.

שימוש ברחפן עם מצלמה בשעות הפנאי ולצרכי תחביב הוא שימוש מאושר לחלוטין, גם ללא החזקה ברישיון לרחפן. כמובן שתצטרכו להכיר כאן את חוקי ההטסה השונים לפני שתצאו לדרך, אבל באופן עקרוני כל עוד אתם מטיסים רחפן עם מצלמה לצרכים פרטיים – אין כל בעיה שלא תחזיקו ברישיון. אז מתי מתחילה הבעיה?

שימוש ברחפן עם מצלמה לצרכים מסחריים

לעומת זאת, אם רחפן עם מצלמה משמש אתכם לצורך שימוש מסחרי – צילום אירועים עסקיים, צילום חתונות ועוד, אתם מחוייבים להחזיק ברישיון לרחפן. ברגע שהטסת רחפן עם מצלמה נעשית על ידכם באופן מסחרי, הרישיון הוא עניין של חובה, והטסה בלעדיו היא עבירה מוחלטת על החוק, וצפויה לגרור אחריה קנסות ואף החרמת הרחפן.

אם אתם מחפשים אחרי רחפן עם מצלמה איכותי ומקצועי שישמש אתכם גם לתחביב וגם למקצוע, פנו לחנות לול טי וי ותמצאו בה את כל מה שאתם צריכים.