חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גאורגיה עם ילדים

"גאורגיה היא היעד המושלם למשפחות"

גאורגיה היא מדינה אשר ידועה בתרבותה העשירה, באנשים מסבירי פנים ובמגוון הנופים שלה. בארץ יש אטרקציות רבות המושלמות למשפחות. זהו יעד נהדר לבקר בו עם ילדים.
לתכנון חופשה בגאורגיה כנסו לגאורגיה.ישראל

המטבח הגיאורגי מגוון ומציע משהו לכל אחד. המנות המסורתיות טעימות מאוד, אבל יש גם הרבה מסעדות בינלאומיות ליהנות.

הבירה טביליסי מציעה שפע של פארקים שבהם ילדים יכולים לשחק או אפילו לשחות בחודשי הקיץ. יש גם מוזיאונים וגלריות לביקור שאולי יתאימו יותר למבוגרים עם ילדים שמתעניינים באמנות ותרבות.

החופים על חוף הים השחור מציעים מקום נהדר לילדים לבלות במשחק על החול או לחקור את שפת המים עם הוריהם או סבא וסבתא.

גאורגיה היא היעד המושלם למשפחות. אם אתם מחפשים יעד אירופאי שיש בו משהו לכולם, אז גאורגיה היא המקום ללכת אליו. מהחורבות העתיקות ואתרי מורשת עולמית של אונסק"ו, ועד לחופים היפים ורכסי ההרים הפראיים, לגאורגיה יש הכל.

המדינה מאוד ידידותית למשפחות עם מלונות רבים המציעים מועדוני ילדים, שירותי בייביסיטר ופעילויות כדי לבדר את הילדים הקטנים שלכם בזמן שאתם נהנים קצת ביחד כמשפחה. יש גם פעילויות חוצות רבות שמתאימות לילדים בכל הגילאים כולל רכיבה על סוסים, רכיבה על אופניים וטיולים.

מה שהלוואי שידעתי לפני שילדתי את הילד הראשון

הלוואי וידעתי שהילד שלי יהיה השתקפות שלי, ושאני אהיה ההורה הטוב ביותר עבורו או לה.

הלוואי וידעתי שהבכור שלי יהיה תינוק רק לזמן קצר, ושזה בסדר לשחרר כמה דברים כדי לפנות מקום לדברים חדשים.

הלוואי וידעתי כמה שמחה יש בלהיות אמא.

המאמר עוסק במה לצפות כאם טרייה והכותבת חולקת את החוויה שלה לגבי מה שהיא רצתה לדעת לפני ילדה הראשון. המאמר אומר לאמהות שהן לא היו מסוגלות לעשות את כל מה שעשו קודם לכן, כמו לצאת עם חברותיהן או לשתות כוס יין.

היא גם מספרת על איך שהיא הרגישה כישלון בגלל שהיא לא יכלה להניק את התינוק שלה, אבל אז בסוף זה הסתדר כי הוא היה שמח ובריא.

המקומות הטובים ביותר לבקר בהם עם ילדים בגאורגיה

גאורגיה היא מדינה באזור הקווקז, ויש לה תרבות והיסטוריה עשירה. זה גם ביתם של פלאי טבע רבים, כמו הים השחור, הרי הקווקז והפארק הלאומי בורג'ומי-חראגולי.

יש הרבה דברים לעשות עם ילדים בגאורגיה. אפשרות אחת היא לבקר בגן החיות של טביליסי – זהו אחד מגני החיות העתיקים באירופה שנוסד עוד בשנת 1876. בגן החיות יש למעלה מ-700 בעלי חיים מיבשות שונות והוא מכיל אקווריום, בית זוחלים ומתקנים נוספים.

אפשרות נוספת היא לבקר במנזר ג'לאטי – המקום הזה נקרא על שם המלך דוד הרביעי מגאורגיה שהיה שם מעון הקיץ שלו בשנת 1255. מנזר ג'לאטי היה המקום שבו חיו ועבדו כמה מהחוקרים המפורסמים ביותר של גאורגיה בתקופת הזוהר שלו בין המאות ה-11 וה-15. .

המבקרים יכולים גם לצאת לטיול בערוץ בורג'ומי – המקום הזה הוא אחד מהם

כאשר מתכננים חופשה משפחתית, חשוב שיהיו שפע של פעילויות כדי לבדר את כולם. למרבה המזל, גאורגיה היא מדינה המציעה שפע של אטרקציות שונות המושלמות לילדים בכל הגילאים.

גאורגיה מלאה ביופי טבעי ומציעה הרבה מה לחקור. יש הרבה מפלים וחופים להנאת משפחות, כמו גם אתרים היסטוריים רבים שמנקדים את המדינה. מהכיכרות והכנסיות היפות של סוואנה, ועד לנוף העירוני ההומה והמוזיאונים של אטלנטה, יש משהו לכל אחד בגאורגיה.