חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אובליגור – שירותים פיננסיים בתחום מחיקת חובות

אובליגור הינה חברה המתמחה במחיקת חובות ומתן סיוע מקצועי לבעלי חובות הן מהמגזר הפרטי והן מהמגזר העסקי. החברה עשתה לעצמה שם על ידי הצעת מגוון מקיף של שירותים כדי לעזור לאנשים לצאת מחובות ולהחזיר את היציבות הפיננסית.

שירות מחיקת החוב של החברה נעשה באמצעות הסדר עם נושים במסגרת איחוד תיקים או במסגרת הליכי פשיטת רגל. צוות המומחים של החברה עובד בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות כדי להבין את מצבם הפיננסי ולפתח תוכנית מותאמת אישית שתעזור להם להיחלץ מחובות. הצוות גם מנהל  משא ומתן עם נושים בשם הלקוחות כדי להפחית את הסכום המגיע ולהגיע לתוכנית תשלומים סבירים.

מנכ"ל אוביגור דני ליבנה

דני ליבנה הוא מנכ"ל אובליגור, בעל ניסיון רב שנים בתעשייה הפיננסית, הפך למומחה מוביל בנושאים הקשורים להסדרי חוב בנקים ויחסי בנק-לקוח. המומחיות שלו סייעה לחברה להפוך לשם מהימן בתעשייה, והוא ידוע במחויבותו לעזור לאנשים לצאת מחובות ולהחזיר את היציבות הפיננסית.

אחד היתרונות המרכזיים בעבודה עם אובליגור הוא ההתמקדות של החברה במתן שירות מותאם אישית לכל לקוח. הצוות לוקח את הזמן להבין את המצב הפיננסי הייחודי של כל לקוח ומפתח תוכנית מותאמת אישית כדי לעזור לו להיחלץ מחובות. גישה זו סייעה לחברה לבנות מוניטין חזק באספקת תוצאות ועזרה ללקוחות להשיג את היעדים הפיננסיים שלהם.

צוות אובליגור מסייע בביטול החוב

יתרון נוסף בעבודה עם אובליגור הוא המחויבות של החברה לשקיפות. הצוות עובד בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות כדי להסביר את תהליך ביטול החוב ולספק עדכונים שוטפים על ההתקדמות. זה עוזר ללקוחות להישאר מעודכנים ומעורבים לאורך כל התהליך, וזה עוזר לבנות אמון בין הלקוח לחברה.

אובליגור מציעה גם מגוון שירותים אחרים כדי לעזור ללקוחות לנהל את הכספים שלהם ולהחזיר את היציבות הפיננסית. שירותים אלו כוללים תכנון פיננסי, תקצוב וייעוץ אשראי. צוות המומחים של החברה עובד בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות כדי להבין את היעדים הפיננסיים שלהם ולפתח תוכנית שתעזור להם להשיג את המטרות הללו.

לסיכום, אובליגור הינה חברה המתמחה במחיקת חובות ומתן סיוע מקצועי לבעלי חובות. ההתמקדות של החברה בשירות מותאם אישית, שקיפות ומומחיות סייעה לה להפוך לשם מהימן בתעשייה. בין אם מדובר באדם פרטי או בעל עסק הנאבק בחובות, אובליגור יכול לעזור לחזור למסלול ולהשיג יציבות פיננסית.